ACCOMMODATIE

Onderkomen HV Leidsche Rijn

Op 29 september 2017 heeft HV Leidsche Rijn samen met voetbalvereniging PVCV en korfbalvereniging Fiducia na vele jaren voorbereiding een nieuw gebouwd sportpaviljoen in gebruik genomen.

HV Leidsche Rijn speelt de meeste thuiswedstrijden in het zaalseizoen in de Europahal, direct naast ons sportpaviljoen, op Sportpark Fletiomare-Oost, Europaweg 52 in Utrecht. Incidenteel wordt er uitgeweken naar Sporthal De Weide Wereld (Teunisbloemlaan 50, Utrecht) of de Oudenrijnhal (eveneens op Europaweg 52, Utrecht).

Het buitenveld ligt direct naast de Europahal.

Situatieschets Sportpark Fletiomare

Van harte welkom in ons Sportpaviljoen! Onze nieuwe kantine en kleedkamers zijn per september 2017 opgeleverd en in gebruik genomen. De ingang van onze kantine bevindt zich aan de kant van het hoofd voetbalveld. Wij delen de kantine met voetbalclub PVCV.

In het buitenseizoen worden de kleedkamers gebruikt die zich bevinden op de eerste verdieping van ons sportpaviljoen. Deze kleedkamers zijn te bereiken via de trap naast de ingang van ons paviljoen.

In het binnenseizoen worden de kleedkamers gebruikt die zich bevinden in de Europahal.

Hieronder is een situatieschets van de ingang weergegeven.

Wij heten je van harte welkom in onze kantine!

Heb je een vraag? Stel die dan gerust aan een van onze coaches of begeleiders.

Een goed seizoen en fijne wedstrijd!