Lid worden van HV Leidsche Rijn?

Lid worden?

Wil je je direct aanmelden? Vul dan via onderstaande button snel het contactformulier in en we nemen spoedig contact met je op.

Handbal is een leuke flitsende sport, die je bij onze vereniging al kan beoefenen vanaf 6 jaar. Wij zijn een vereniging van ruim 200 spelende leden en zijn daarmee de grootste van midden Nederland. In tegenstelling tot veel andere sporten in Leidsche Rijn hebben wij geen wachtlijst.

Handbal voor leden

Vanaf 6 jaar kan je lid worden van onze vereniging. De trainingsgroepen en teams worden verdeeld op leeftijdscategorie. Tot en met de D-jeugd is wordt er in Nederland met gemengde teams competitie gespeeld. HV Leidsche Rijn probeert echter al vanaf de E-leeftijd zoveel mogelijk jongens en meisjes teams te maken. Beginnende handballers zullen in principe in het laagste team geplaatst worden. Heb je al eerder gehandbald, laat het ons dan weten, dan kunnen we daar rekening mee houden.

Handbal is een teamsport en daar horen wedstrijden bij. De F-jeugd speelt in de vorm van toernooien wedstrijden, dit is niet iedere week. Vanaf de E-jeugd speel je wekelijks competitie. Houd er rekening mee dat vrijwel alle wedstrijden op zondag worden gespeeld. Uitzondering hierop is het seniorenteam Dames Mid Weeks, zij trainen niet maar spelen hun competitiewedstrijden op doordeweekse avonden.

In onderstaande tabel vind je de geboorte jaren die bij de verschillende leeftijdscategorieën horen.

Leeftijdscategorieën seizoen 2023-2024:

Senioren 2003 & eerder
A-jeugd 2004, 2005 & 2006
B-jeugd 2007 & 2008
C-jeugd 2009 & 2010
D-jeugd 2011 & 2012
E-jeugd 2013 & 2014
F-jeugd 2015 & later

Kom je trainen?

Je mag bij onze vereniging 3 of 4 keer vrijblijvend meetrainen om te kijken of je de sport leuk vindt. Dit kan door contact op te nemen via het contactformulier.

De F-jeugd traint één keer in de week en de E-jeugd en ouder twee keer in de week. De trainingstijden van de verschillende teams vind je op deze pagina. Als je na het meetrainen lid wilt worden, hebben we informatie van je nodig om je lidmaatschap in orde te maken.

Naar ledenadministratie@hv-leidscherijn.nl stuur je dan het volgende op:

• Het ingevulde en ondertekende aanmeldingsformulier. Klik [hier] voor het formulier;
Digitale (pas-) foto t.b.v. de spelerspas;
• Kopie ID kaart of paspoort (14 jaar en ouder);
• Een ingevuld en ondertekend machtingsformulierformulier (bij het aanmeldingsformulier) voor als je via automatische incasso wil betalen.

Zodra alles compleet is, kan je binnen een week meedoen met de eerste wedstrijden.

Informatie over de contributie van onze vereniging kan je vinden op deze pagina.