Vrienden van HV Leidsche Rijn

Sinds 2023 kan iedereen vriend worden van HV Leidsche Rijn. Vrienden van HV Leidsche Rijn brengen allen jaarlijks een bedrag in, en besteden dit in gezamenlijk overleg aan een doel ter ondersteuning van de vereniging. Het bestuur van de vereniging doet hiervoor één of meerdere voorstellen, maar de vrienden beslissen uiteindelijk waar het bedrag aan wordt besteed.

Vriend worden: particulier of zakelijk

Iedereen kan heel makkelijk vriend worden van HV Leidsche Rijn. Vul onderstaande formulier in. Na het versturen van dit formulier verschijnen twee QR codes: de eerste voor particulieren, de tweede voor zakelijke vrienden. Betaal met behulp van de QR-code minimaal € 30,- (particulier) of € 100,- (zakelijk) per verenigingsjaar. Zakelijke vrienden ontvangen na betaling hiervoor een factuur.

Wil je vriend worden van HV Leidsche Rijn? Stuur ons dan naar vrienden@hv-leidscherijn.nl de volgende gegevens:

Naam:    Bedrijfsnaam:Tenaamstelling bankrekening:Telefoonnummer:Emailadres:
Ik wil meebeslissen over de besteding: ja/nee

Je ontvangt dan snel een reactie van ons. Namens de vereniging alvast hartelijke dank!

NEEM CONTACT MET ONS OP

Voor vragen en opmerkingen vul het formulier in.

Vergeet niet bij de opmerkingen je naam, geboortejaar, geslacht en het team te vermelden!